چگونه برای جلوگیری از صدمه به کلیه ها بیشتر در بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از صدمه به کلیه ها بیشتر در بیماری کلیه پلی کیستیک

چگونه برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه در PKD؟ همانطور که همه ما می دانیم که PKD یک اختلال کلیوی ژنتیکی است، ممکن است برای ما به تغییر مشکل ژن. با این حال، اگر درمان موثر را می توان در مراحل اولیه اعمال می شود، بیمار PKD تواند به طور کامل از آسیب بیشتر کلیه را متوقف کند. بنابراین به عنوان یک بیمار PKD شما باید درمان مناسب در زمان است.
چه درمان درمان مناسب برای بیمار PKD است؟
مشخص شده است که این کیست ها در PKD بزرگتر و بزرگتر رشد خواهد شد، که باعث آسیب بیشتر به کلیه ها می شود. بنابراین درمان مناسب باید قادر به کوچک شدن و مهار آن کیست باشد.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری طب گیاهی چینی سنتی آن را برای بهبود گردش خون و کاهش کیست مفید است. داروهای چینی در آن به 1/1000 از اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل مایکروویو، دارو را به ضایعات کلیوی طور مستقیم از طریق پوست و کانال نفوذ. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند رگ های خونی گسترش، سرعت بخشیدن به گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست بنابراین ساخت کیست کوچک و کاهش است. آن را گسترش سلول های اپیتلیال مهار، به طوری که ترشح مایع کیست کاهش خواهد یافت. زمانی که فشار داخلی از کیست کاهش یافته است، اندازه کیست به تدریج کوچکتر می شوند، در نتیجه تسکین فشرده سازی از بافت های اطراف، بهبود گردش، و مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی. علاوه بر این، کیست بسیار آسان است پس از ناپدید شدن عود نیست، و علائم به طور کامل ناپدید می شوند. عملکرد کلیه نیز بهتر خواهد شد.
شما می دانید یک درمان علمی و منطقی نکته کلیدی در درمان PKD است، بنابراین به عنوان یک بیمار PKD من امیدوارم که شما می توانید درمان مناسب قبل از آن، قبل از آن شما می توانید آن دریافت کنید، بیشتر از شانس گرفتن معکوس می باشد.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: